Dlaczego moje konto nie jest w pełni aktywne?

Dlaczego moje konto nie jest w pełni aktywne?

Dlaczego moje konto nie jest w pełni aktywne?

Ze względów bezpieczeństwa każde nowe konto Klienta musi zostać rzetelnie zweryfikowane pod względem poprawności wprowadzonych danych.

Proces pełnej aktywacja konta nie przekracza zazwyczaj 48 godz. (w przypadku klientów którzy nigdy nie robili zakupów w Solar Polska Sp. z o.o. proces

aktywacji zostanie rozpoczęty po pierwszym zamówieniu)

Bez pełnej aktywacji konta, Klienci serwisu:

  • mają ograniczony dostęp do niektórych usług - na przykład nie mogą przeglądać dokumentów typu faktura, zamówienie, oferty itp.
  • ceny produktów lub usług nie uwzględniają indywidualnych rabatów   
  • mogą utworzyć zamówienie internetowe tylko z formą płatności pobranie

Po aktywacji konta, Klienci serwisu:

  • otrzymują indywidualne warunki handlowe
  • otrzymują dedykowaną opiekę handlowca
  • dostęp do ponad 180 tyś produktów
  • możliwość uczestniczenia w regularnych promocjach
  • możliwość tworzenia zapytań ofertowych
  • subkonta pracowników
  • podgląd dokumentów: faktury, zamówienia, oferty
  • możliwość odbioru osobistego zamówienia w oddziałach Solar Polska 
  • multi-koszyki, produkty ulubione i wiele innych

 

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami: