Wybierz koszyk:

Kanban - Oszczędzaj czas i pieniądze Inteligentny system zarządzania magazynem Kanban jest w pełni dopasowany do potrzeb i specyfiki Towjej firmy. W ramach usługi Kanban zaopatrzenie Twojego magazynu zawiera dokładnie te produkty których potrzebujesz.
Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki Kanban Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, sprawne zarządzanie i organizacja w zakresie magazynowania, a także zamówień towaru jest kluczowa dla prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zarówno w branży elektrycznej, hydraulicznej, jak i w przemyśle strategiczna jest stała dostępność komponentów czy narzędzi, co umożliwia płynne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Właśnie dla zapewnienia tej płynności działania, a także oszczędności czasu i optymalizacji pracy stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie z zakresu magazynowania towaru: Kanban. Inteligentny system zarządzania magazynem Kanban jest w pełni dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojej firmy. W ramach usługi Kanban zaopatrzenie Twojego magazynu zawiera dokładnie te produkty, których potrzebujesz. Co więcej – system Kanban obejmuje także pełną automatyzację uzupełniania towaru. Inteligentny magazyn Kanban może powstać w dowolnym, wybranym przez Ciebie miejscu, tak by wszystkie niezbędne produkty były tam, gdzie ich potrzebujesz.
Chcesz wiedzieć więcej? Pomożemy Ci, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystanie z automatu może zoptymalizować Twoją działalność.Skontaktuj się z nami, aby uzyskać niezobowiązującą rozmowę. Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Ile możesz zaoszczędzić korzystając z Automatycznego Regału KanBan? Najczęściej raporty wykazują oszczędności czasowe w zakresie 50 - 60 % w porównaniu do czasu poświęcanego na te procesy według standardowego modelu. Nie liczymy oszczędności wynikających z poprawy bezpieczeństwa zachowania ciągłości produkcyjnej tj kar za opóźnienia oddania projektów, przestoje w obrębie stanowisk, etc.
Przetestuj za darmo Poproś o ofertę na Automatyczny Regał KanBan. Możemy przeprowadzić bezpłatny audyt, który zmierzy ilość czasu i koszty ponoszone w aktualnej sytuacji, przeprowadzimy symulacje, która wykaże ile czasu jesteśmy w stanie zaoszczędzić wdrażając to rozwiązanie. To Ty zdecydujesz czy to Wam się opłaca czy nie, bazując na konkretnych liczbach. Rozwiązanie to może działać niezależnie lub być elementem programu oszczędnościowego w Twojej firmie. Można Regał wynająć na testy. Jeśli masz pytania i chcesz poznać więcej szczegółów - Zapraszamy do kontaktu pod nr tel 607 527 757 lub z naszymi doradcami Rynku Przemysłowego!
Formularz kontaktowy Napisz, w czym możemy Ci pomóc. Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie
* - Pole wymagane.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Solar Polska sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Rokicińskiej 162, 92-412 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia XX Wydział Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000003924, NIP: 7292302271, REGON: 471664525, BDO: 000005258, kapitał zakładowy: 65 050 000 zł.
Jak działa Kanban? Usługa działa na zasadzie płatnej subskrypcji, określony zostaje stały koszt, Brak dodatkowych opłat i ukrytych kosztów, jasne i Transparentne zasady. Dany produkt znajduje się w dwóch pojemnikach – jedno przeznaczone jest na bieżące zużycie, drugi jako zapas buforowy. W momencie całkowitego zużycia produktu z pierwszego pojemnika, użytkownik podnosi pusty pojemnik w jego miejsce zsuwa się kolejny z ilością max. W tym czasie system stwierdza brak i wysyła zamówienie do dostawcy przypisanego do tego produktu ze wskazaniem produktu oraz ilości maksymalnej. W trakcie realizacji zamówienia korzysta się z drugiego pojemnika. Kiedy towar zostaje dostarczony a pusty pojemnik uzupełniony, pojemnik trafia na miejsce w drugim rzędzie. Status regału zostaje zmieniony. Wszystkie operacja poza fizycznym uzupełnianiem i kasowaniem statusu końcowego odbywają się automatycznie.
Automatyczny regał Kanban Automatyczny regał Kanban, oparty jest o aplikację działającą w chmurze. Dzięki temu system na bieżąco inwentaryzuje i zgłasza stany magazynowe. Automatyczne ponowne zamawianie wyeliminowuje wiele etapów pracy wymagających zaangażowania pracownika.