Nowy Koszyk
1. Będąc w koszyku możesz mu nadać własną nazwę.
2. Kliknij Dodaj i stwórz kilka koszyków, możesz edytować nazwy lub potem je usunąć.
1. Przygotuj w Excelu listę produktów, w pierwszej kolumnie wpisz kod produktu w drugiej ilość. Do zamówienia możesz dodać jednorazowo do 100 pozycji według kodu: Solar, EAN lub producenta.
2. Skopiuj zamówienie z Excela w pole: Dane do importu.
3. Pojawi się informacja o poprawnym imporcie danych lub Informacja o błędach.
1. Będąc w koszyku możesz dodać produkt spoza katalogu Solar.
2. Kliknij Dodaj produkt spoza katalogu. Wpisz dane produktu, którego szukasz.
3. Wyślij zapytanie do poszukiwanego produktu.
4. Możesz dodać swoje odwołanie i zapotrzebowanie do danego zapytania.
5. Po otrzymaniu przez nas dowolnego zapytania ofertowego Twój opiekun handlowy wyszuka i znajdzie dla Ciebie korzystne rozwiązanie.
Zwrotnie otrzymasz gotową ofertę, którą wystarczy zatwierdzić klikając w zakładce Dokumenty: Utwórz zamówienie. Po tym kroku zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
1. Aby wybrać metodę dostawy, kliknij w rozwijaną listę i wybierz dogodny dla Ciebie sposób dostawy. Do wyboru masz przesyłkę kurierską, odbiór w jednym z naszych oddziałów oraz paczkomat.
2. Jeśli chcesz, żeby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jednym transportem i było w 100 % kompletne zaznacz Dostawę całościową – wyślemy zamówienie jak skompletujemy jego całość.
3. Wybierz metodę płatności: Dostępne mamy dla Ciebie 4 metody płatności, w tym limit kredytowy na zamówienia.
4.Uwagi dodatkowe: Wpisz swój nr zamówienia w pole Odwołanie odbiorcy.
Jeśli masz jakieś uwagi do zamówienia prześlij je do Nas.
1. Kiedy masz przygotowany koszyk, ale chcesz nas o coś zapytać kliknij z poziomu koszyka „Zapytanie”
2. Dopisz swoje uwagi, możesz również dodać załącznik.
3.Masz możliwość usunięcia produktów z koszyka po wysłaniu zapytania.
1. Wejdź w zakładkę Dokumenty, przejdziesz do widoku wszystkich zamówień.
2. Możesz filtrować zamówienia po ich statusie.
2. Wypełnij dane: numer NIP.
3. Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany kod weryfikacyjny.
4. Wypełnij dane siedziby firmy, imię i nazwisko, dane kontaktowe.
5. Wybierz rodzaj wykonywanej działalności i ustal hasło.
6. Zaznacz wybrane zgody, możesz w prosty sposób aktywować usługę e-faktury akceptując regulamin.
1. Uzupełnij login nadany podczas rejestracji – to Twój adres e-mail.
2. Wpisz hasło.
3. Nie pamiętasz hasła?
Kliknij: Zapomniałem hasła
Otrzymasz wiadomość, w której znajduje się link do zmiany hasła. Link jest ważny tylko jeden raz. Czas ważności wiadomości to 14 dni.
1. W zakładce Moje konto znajdziesz informację o swoim loginie. Twoim loginem jest adres e-mail, użyty podczas rejestracji. W każdej chwili możesz do zmienić na inny.
2. W strefie powiadomień sam decydujesz jakie informacje chcesz od nas dostawać o złożonych zamówieniach czy ofertach. Odznacz lub zaznacz wskazany suwak aby edytować opcję powiadomień. Możesz także dodać kolejny adres mailowy do otrzymywania powiadomień. Oba adresy będą miały takie same ustawienia.
3. W tej sekcji możesz zapisać się do Newslettera, wystarczy, że wprowadzisz właściwy adres do wysyłki. Zawsze możesz go zmienić lub usunąć.
4. Strefa eFaktura – jeśli interesuje Cię elektroniczne otrzymywanie faktur, zapoznaj się z regulaminem, wpisz adres e-mail i włącz usługę efaktury – będzie ona aktywowana w ciągu 24 godzin w dni robocze.
5. Chcesz zmienić hasło? Wprowadź aktualne hasło, następnie wpisz nowe upewniając się, że jest ono takie samo, zapisz nowe hasło.
1. Aby dodać użytkownika, wejdź w zakładkę Moje konto, Użytkownicy.
2. Wpisz adres mailowy osoby, do której ma zostać wysłany link aktywacyjny, link jest ważny 14 dni. Użytkownik otrzyma wiadomość z linkiem do utworzenia swojego subkonta i nadania do niego hasła.
3. Po utworzeniu konta możesz nadawać i edytować uprawnienia wszystkich swoich użytkowników takich jak limit zamówienia czy dostęp do wszystkich dokumentów w firmie. Wystarczy że zaznaczysz właściwy suwak.
1. Wejdź w zakładkę Moje konto, Dane użytkownika.
2. Tu możesz edytować swój login oraz dane kontaktowe.
3. Zaznacz checkbox ” Pokaż rabaty”, aby widzieć przy cenach jakie warunki rabatowe zostały dla Ciebie nadane.
1. Wejdź w zakładkę Moje konto, Informacje finansowe.
2. Uzyskasz dostęp do informacji o Twoim limicie kredytowym, saldzie oraz o wolnym limicie.
1. Kliknij zakładkę Moje konto, Mój profil i Dane użytkownika.
2. Utwórz nowe hasło:
1. W tej sekcji możesz w łatwy sposób spersonalizować rodzaj otrzymywanych powiadomień na Twój adres mailowy.
2. Zaznacz lub odznacz odpowiednią zgodę przesuwając suwak.
1. Szukaj produktów po numerze katalogowym, nr EAN, kodzie Solar lub nazwie.
2. Możesz wybrać tylko produkty, które są dostępne, zaznaczając pole:
3. Jak zmienić magazyn realizujący zamówienie?
Solar posiada kilka magazynów. Jeśli produkt, którego szukasz jest na innym oddziale a Ty masz do niego dostęp nadany przez handlowca zmień z listy wybieranej rodzaj magazynu i złóż zamówienie.
Klikając na dany produkt, znajdziesz wszystkie informacje na jego temat. Dostępność, czas dostawy, klasyfikację ETIM, kod producenta oraz kod Solar. Możesz pobrać noty techniczne oraz certyfikaty w formacie PDF.
Nasze produkty podzieliliśmy na różne obszary. W zależności od koncepcji znajdują się w niej najlepiej sprzedawane towary w bardzo dobrych cenach. Kupując produkty koncepcyjne oszczędzasz czas i pieniądze. Proponujemy również usługi, których celem jest poprawa efektywności i zwiększenie wydajności w Twojej firmie.
1. W zakładce Moje konto -> Ulubione możesz stworzyć swoje wygodne listy produktów z szybkim dostępem.
2. Dodawaj listy z konkretnym opisem, filtruj, zmieniaj nazwy list.
3.Możesz dodać produkt do ulubionych z listy produktów:
Zaznacz gwiazdkę przy produkcie:
Pojawi się okno z możliwością stworzenia listy bądź dodania produktu do juz istniejącej:
4.Będąc w koszyku możesz dodać produkt do swojej listy ulubionych.
Zaznacz produkt i wybierz
Łatwo dodasz produkty z koszyka do listy ulubionych – kliknij w gwiazdkę przy nazwie i wybierz listę, do której ma być przypisany produkt.
5.Możesz wyeksportować listę do pliku excel.
Dostosuj widoczność listy produktów według swoich preferencji:
1. Na liście towarów w polu z cenami znajduje się przycisk "Towary komplementarne", który pozwala nam wywołać okno modalne. Towary powiązane są na podstawie doboru funkcjonalnego jako towary wymagane, akcesoryjne i dodatkowe.
2. Na oknie modalnym mamy możliwość przeglądu i zaznaczenia jakie towary chcemy dodać do koszyka.
3. Zaznaczamy i klikając w przycisk "Dodaj do koszyka" towary zostaną do koszyka.
4. W koszyku mamy możliwość wyboru, zmiany, usunięcia już dodanych towarów do koszyka.
1. Ikona dostawy z zielonym oznaczeniem godziny 24h mówi nam, że towar jest dostępny na magazynie centralnym i jego wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin.
2. Symbol dwóch strzałek oznacza, że towar w większej ilości niż dostępny znajduje sie w naszym centrum dystrybucyjnym. Ilość dni oznacza czas oczekiwania na towar z zagranicznego magazynu.
W zakładce "Okazja!" znajdziesz produkty w wyjątkowo niskich cenach, mają one specjalnie przydzielony rabat, nawet do 79%. Towar ten jest dostępny na magazynie centralnym od ręki.
1.Wszystkie promocje znajdują się w zakładce Strefa promocji.
2. Z tego poziomu rozliczysz nagrody okresową. Kliknij wybieram nagrodę, dodaj do koszyka i zamów pod wskazany adres.
3.Jak dodać nagrodę do koszyka?
Niektóre towary po dodaniu do koszyka uprawniają do odbioru nagrody. Przed złożeniem zamówienia, przejdź do Dostępnych nagród i dodaj wybraną do koszyka. Nagroda zostanie wysłana na adres złożonego zamówienia.
Top 100 najczęściej kupowanych przez klientów produktów w najlepszych cenach. Znajdziesz je w zakładce Moje konto - Top 100.
W zakładce Moje konto ”Mój profil” możesz wybrać czy chcesz byc na bieżąco z nowościami, promocjami o specjalnie dedykowanymi ofertami dla Twojej działalności.
Przy każdym produkcie widzisz cenę fabryczną netto oraz Twoją indywidualną wraz z informacją o wielkości rabatu.
Widoczność rabatu ustawisz w górnym pasku klikając checkbox: Pokaż rabaty.
Cena na zapytanie oznacza, że dany produkt nie ma w tym momencie przypisanych warunków handlowych i od producenta zależy czy będzie mógł zostać zamówiony.
Taki produkt możesz dodać do koszyka a dalej utworzyć zapytanie ofertowe abyśmy mogli przedstawić rzetelną ofertę z aktualną ceną.
1. Informacje finansowe: Tutaj sprawdzisz swoje warunki kredytowe, informację o terminie odroczonej płatności oraz limit jaki pozostał do wykorzystania na dalsze zamówienia.
2. Przypomnimy również o przeterminowanych należnościach.
1.Wejdź w zakładkę Dokumenty -> Faktury.
2. Sprawdzaj na bieżąco stan swoich płatności. Szybko sprawdzisz, która faktura jest już rozliczona a która czaka na rozliczenie i jaki termin pozostał do jej zapłaty.
W tym module możesz również wyszukać daną fakturę po kodzie katalogowym, kodzie EAN lub kodzie Solar.
1. W zakładce Kontakt znajdziesz dokładne teleadresowe dane wszystkich naszych oddziałów.
Chcesz wysłać do nas wiadomość? Wybierz odpowiedni temat z formularza kontaktowego i zadaj pytanie.
1. W zakładce Informacje, Baza wiedzy znajdziesz najciekawsze porady naszych specjalistów oraz materiały dotyczące nowości na rynku. Możesz na bieżąco uzupełniać swoją wiedzę zapoznając się z naszymi artykułami.
1. W naszej stopce na dole głównej strony znajdziesz szybki dostęp do informacji o współpracy z Solar Polska. Regulaminy, OWS oraz inne ważne dokumenty.
2. Znajdziesz tu również protokół reklamacji oraz protokół zwrotu.